A day with the horses

Vorige week mocht ik een middagje foto’s komen maken bij Hoefsmederij Braspenning van Rob en Marleen Braspenning. Zodra ik het erf op kwam voelde ik de sfeer die er rondhangt, alles ademt rust en liefde voor paarden uit en dat bleek ook wel. Sanne, Carmen, Sophie en Melissa waren allemaal al bezig hun paard gereed te maken om zowel door Marleen als mijzelf te worden vastgelegd. De rust en gelijkertijd het fanatisme waarmee de paardensport wordt bedreven door de kids viel me wederom op. In het verleden had ik Carmen al eens mogen vastleggen die steevast kampioen wordt in haar klasse. De andere dames hadden hun paard ook goed onder controle waardoor we mooie plaatjes konden maken, dit heb ik verwerkt in onderstaande diashow.

Ook een fotoreportage van je paard of met je paard? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.

Bekijk hieronder de diashow!

Paarden (2)

Geef een reactie

