Workshop Frank Doorhof

Om bij te blijven en regelmatig nieuwe dingen bij te leren volg ik diverse workshops en cursussen. Al jaren ben ik een groot bewonderaar van Frank Doorhof, zijn manier van uitleg, zijn kijk op fotografie en uiteraard zijn werk spreekt mij enorm aan. Afgelopen jaar heb ik dan ook een 1 jaar durende cursus gevolgd bij Frank, als onderdeel daarvan mocht ik 2 keer een workshop volgen in de studio bij Frank in Emmeloord. Afgelopen dinsdag was de tweede keer en mocht ik mijn eigen model Rowena meenemen. Na eerst hartelijk te zijn ontvangen door Frank’s vrouw Annewiek gingen we aan de slag en haalde Frank alles uit de kast om ons de “wow” foto’s te laten maken, hij maakte het ons niet gemakkelijk en juist daardoor hebben zowel ikzelf als Rowena veel geleerd en vinden we dat we het geleerde aardig in de praktijk hebben kunnen brengen;-). We gingen boordevol inspiratie weer terug naar huis en vonden het een eer om eens een middagje samen te werken met Frank.

no (82) no (80) no (72) no (64) no (59) no (56) no (53) no (46) no (39) no (22)

Geef een reactie

