Mooi bruin is niet lelijk

Zoals beloofd in mijn vorig blog, hierbij de foto’s van Maaike die we vorige week hebben gemaakt. Maaike is al jaren een van mijn 2 vaste modellen en al die jaren was zij blond. Om een of andere reden heeft ze een aantal maanden geleden besloten haar blonde lokken te vervangen voor bruine. De eerste keer dat ik Maaike tegen kwam op haar werk moest ik 2 keer kijken voor ik haar herkende en in het begin is het wel even wennen maar ik moet zeggen dat de eerste shoot met een bruinharige Maaike toch weer mooi foto’s opleverde. Zo zie je maar: Mooi bruin is niet lelijk ;-). Foto’s zijn allemaal gemaakt met de flitser los van de camera en hebben verschillende bewerkingen gehad.

Geef een reactie

