Neefje Max

Net als zijn zusje Chloë heb ik vorige week ook Max vastgelegd die ook zijn favoriete sport wilde betrekken in de foto’s. Voor Max net op tijd want nu past hij nog in zijn Barcelona tenue, ventje groeit namelijk als kool. De bal in de bovenste foto’s is van mij, heb er nog over gedacht om een andere te nemen maar dat kon ik niet over mijn hart krijgen;-). Uiteraard is er ook van Max een gave bewerking gemaakt.

Een gedachte over “Neefje Max

  1. Ook Max vond het heel leuk om te doen. Eerst in de studio enkele shoots gemaakt en toen ook naar buiten. Bij de eerste foto zie je hoe blij hij is met zijn doelpunt, bij de andere liet hij zien hoe hij de bal al enkele keren kan hooghouden. De bewerking vind ik geweldig. Een actie foto waar Max de bal gaat koppen. De bal is net of hij er 3d inzit en dan Max wat net lijkt of het getekend is (dit zou zo een plaatje kunnen zijn uit de stars of voetbal). Henk, ook deze foto is helemaal super.

Geef een reactie

