Bas en Diana

Op 12 Mei dit jaar trouwden Bas en Diana, ik mocht gehele dag aanwezig zijn om de reportage te maken. Tijdens de locatiefoto’s in de mooiste tuin van Nederland “Juust wa’k Wou”, die meestal voor de plechtigheid plaatsvind, bouw ik een soort van band op met het bruidspaar waardoor er een ontspannen sfeer ontstaat. Soms kost dit wat moeite omdat zo’n dag toch de nodige spanning met zich meebrengt maar bij de meeste bruidsparen lukt het vrij gemakkelijk om ze ontspannen te krijgen. Omdat ik jaren geleden nog een aantal jaren heb samengewerkt met Diana en we altijd contact zijn blijven houden was dat nu ook geen enkel probleem. We hebben dan ook veel gelachen tijdens het maken van de foto’s. Achteraf kreeg ik ook een leuke mail van het bruidspaar dat ze het maken van de foto’s ook erg leuk en ontspannen hadden gevonden.Tussen de middag kreeg ik een heerlijke lunch aangeboden en mocht ik gewoon als enige met het paar lunchen in Etablissement 1880 in Groede. Ook hier een ontspannen sfeer al zag ik bij allebei de zenuwen toch al een beetje komen want rond 2 uur was het dan echt zover en vond de plechtigheid plaats op het strand bij strandpaviljoen PUUR waar alles tot in de puntjes geregeld was. Eigenlijk had het paar daar per bootje willen aankomen maar er zat een te harde wind waardoor we met mijn auto zijn aangekomen. Het hele paviljoen zat al vol met familie en vrienden, toen het paar binnen kwam op muziek gespeeld door Diana’s neefje op de gitaar en schoonbroer op het keyboard moest de anders toch vrij nuchtere bruid toch even een paar traantjes wegpinken. Maar na een paar geruststellende woorden van de ambtenaar van de burgelijke stand Dhr. Doolaege keerde de ontspannen sfeer weer terug en die sfeer bleef gewoon een hele dag hangen. Na het JA-woord was er gelijk gelegenheid tot feliciteren en kregen alle aanwezigen een hapje en een drankje er werden uiteraard sfeerplaatjes gemaakt. Na een paar uur ging iedereen naar huis maar niet voordat ze samen met het bruidspaar vastgelegd waren op de gevoelige plaat. Het bruidspaar ging daarna met de familie aan het diner in Etabilissement 1880 in Groede, ikzelf mocht na deze geweldige dag weer richting Breskens. Enkele weken later hebben we nog een geweldige Trash the Dress shoot gedaan waarbij we wederom erg veel lol hebben gehad. Inmiddels zijn alle foto’s uitgezocht en heb ik het prachtige Palazzo album afgegeven aan het zeer gelukkige bruidspaar. Meer foto’s van de trouwdag staan hier. De trash the dress foto’s staan hier.

Een gedachte over “Bas en Diana

Geef een reactie

